Ayvalık Belediye Başkanı Doğal Gaz Çalışmaları Hakkında Bilgi Verdi

Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, ilçe sakinlerinin doğal gaz çalışmalarına ilişkin soruları karşısında yaşanan sürece ilişkin bilgi verdi. Balıkesir genelinde çalışmaların yapıldığını ancak en sonra Ayvalık’a gelindiğini, bu noktada yetkili kurum ve kuruluşlardan geri dönüş alamadıkları için kendi görev tanımları dahilindeki çalışmalara başlayamadıklarını dile getirdi. Ergin, “Kafamda onlarca soru var, bu arkadaşlar bize oy verin diye tehdit ediyor ya insanları, acaba seçim sonucuna göre mi davranacaklar doğal gaz devam etsin mi, etmesin mi diye. Ama Ayvalık halkı bu tehditleri yemez “dedi.

Başkan Ergin, doğal gazın BOTAŞ ile şehrin girişine kadar geldiğini, ardından dağıtım firmalarına ihale edildiğini aktardı, süreci anlattı. Ergin’in açıklaması, şöyle:

“Doğal gazı BOTAŞ şehrin girişine kadar getiriyor, ondan sonra bu işi dağıtım firmalarına ihale etmişler zamanında ve Balıkesir AKSA doğal gaz firması tarafından ihalesi alınmıştır. Balıkesir’in genelinde doğal gaz çalışmaları gerçekleştirilmiş, en son Ayvalık’a gelmiştir. Ayvalık’ın birinci etabı, sanayi sitesinin karşısındaki bölgelerin kazıları gerçekleştirildi ve orada şu an vatandaşlarımız doğal gaz kullanımını gerçekleştiriyor. Biz de hatta o kazılarla ilgili, ihalemizi yaptık, on milyon lira civarında bir ihale bedeli, tamir bedeli, hepsinin tamirlerini gerçekleştirdik. Biz AKSA firmasıyla konuştuğumuzda, ikinci etap, üçüncü etabı konuştuk, öyle kaldı. İkinci etap Ali Çetinkaya ve 150 Evler Mahalleleri, orada da dikine yapı olduğu için tercihleri bunun dikine yapı olduğu yerde yaygınlaştırmak.

“BU İŞİ AKSA DOĞAL GAZ YAPIYOR, AYVALIK BELEDİYESİ KAZMIYOR”

Vatandaşlar bize soruyor: ‘Ne zaman başlayacak bu iş? Niye doğal gaz çalışmaları yok’ gibi sorularla karşı karşıya kalıyoruz. Biz de AKSA Balıkesir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.’ye bir yazı gönderdik. Dedik ki, ne yapacaksanız, programınız neyse bir an önce bu mağduriyetleri giderelim. Vatandaşların bir talebi var. Biz de bilelim programınızı, ona göre çalışmalarımızı yapalım. Yani kazdığın zaman o yolların yapımı var. Biz ona bütçe ayırmak zorundayız, kendimizi planlamak zorundayız. İhalemizi yapmak durumundayız. Vatandaşımız onun beklentisi içerisine girecek. Biz de bununla ilgili bir yazı gönderdik AKSA’ya. AKSA’dan da aldığımız cevap burada, bunun için de sosyal medyada talimat verdim arkadaşlarla paylaşalım, AKP adayının yalanını ortaya çıkaralım diye. AKSA’nın bize yazdığı cevap, aynen son paragrafı okuyayım: ‘Yatırımlar mevzuatta da belirtilen kıstasla belirli bir plan ve disiplinle sürdürülmektedir.’ Yani bu işi AKSA doğal gaz yapıyor. Ayvalık Belediyesi kazmıyor oraları. ‘2024 yatırım yılına ait bütçe çalışmaları devam etmekte olup, bütçenin onaylanmasına müteakip tarafınıza bilgilendirme yapılacağını bilgilerinize sunarız.’ Yani diyor ki bütçem, kaynağım yok daha kaynağımı ayarlıyorum, size takvimi bildireceğim. Burada AKP adayının söylediği yalanı deşifre etmiş olmuyor muyuz? Sonuçta ben de bilmiyorum ne zaman kazılacağını. Gelin kardeşim, bize de bilgi verin, başlayın ama biz de bilelim hazırlık yapalım, diyoruz. Sonuç itibarıyla vatandaş da bunu bekliyor haliyle. Biz de istiyoruz çünkü doğal gaz da bu şehirde gelişime katkı sunacaktır. Bütçeler yıl sonunda olur, önümüzdeki yılın bütçeleri netleşir yıl sonunda. Diyelim ki 2024’ün bütçesini 2023’ün 11.-12. ayında netleştirirsiniz ve o parayı 2024’te harcamaya başlarsınız. Sen bu yıl da halen daha bütçe konuşuyorsan, yani diyecek bir şey bulamıyorum.

“ALIN İŞTE AKP ADAYININ YALANINI ORTAYA ÇIKARTMIŞ OLDU”

Kafamda onlarca soru var, bu arkadaşlar bize oy verin diye tehdit ediyor ya insanları, acaba seçim sonucuna göre mi davranacaklar doğal gaz devam etsin mi, etmesin mi diye. Ama Ayvalık halkı bu tehditleri yemez. Alın işte AKP adayının yalanını ortaya çıkartmış olduk. Bunu da sosyal medyada paylaşacağız. Doğal gaz biz de gelsin istiyoruz, doğal gaz yayılsın istiyoruz. Sonuç itibarıyla hepimiz büyükşehirlerle İzmir, İstanbul, Ankara gibi illerle ilişkimiz var. Balıkesir de öyle keza. Yani orada doğal gaz kullanılan evlerin konforunu biliyoruz. Şehirlerin konforlarını da biliyoruz. Onun için bir an önce gelmesini de istiyoruz ki burada nüfus da artacak, orta vadede, doğal gaz geldiği zaman. Sonuçta bu insanların evleri, vatandaşlarımız geliyor yazlık gibi de kullanıyor burayı, beş altı ay kullanıyor, havalar soğuyunca gidiyor. Ki o insanlar burada sürekli kalmaya dönecekler, bir de o var.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

slotbar
superbahis
timebet
tipobet
tumbet
vdcasino
vevobahis
bahiscom
casibom giriş
lidyabet giriş
lidyabet
jojobet
betmarlo giriş
marsbahis giriş
betcup giriş
bets10
Asyabahis
betmoon
betnano
limanbet
dinamobet
1xbet
nakitbahis
ngsbahis
bahigo
onwin
paribahis
perabet
piabet
pinup
pulibet
redwin
sahabet
bahigo
perabet
ngsbahis
onwin
bahiscom
paribahis
belugabahis
tipobet
piabet
pulibet
sahabet
bahigo
limanbet
makrobet
mariobet
meritking
mobilbahis
mostbet
cratosslot
sekabet
dinamobet
bahigo
perabet
ngsbahis
onwin
bahiscom
paribahis
belugabahis
tipobet
bahigo
onwin
bahigo
betcup
matbet
mariobet
mariobet
setrabet giriş
supertotobet giriş
tarafbet giriş
tipobet giriş
tulipbet giriş
tümbet giriş
vdcasino giriş
winxbet giriş
betpark
betroad
bets10
bettilt
betvole
casibom
casinomaxi
casinoper
dinamobet
grandpashabet
goldenbahis
holiganbet
hovardabet
imajbet
interbahis
jojobet
asyabahis
bahsegel giriş
bahsegel giriş
casibom giriş
betvole
casibom
bets10
casinomaxi
casinomaxi
casinoper
cratosslot
dinamobet
dumanbet
grandpashabet
betvole
casibom
bets10
casinomaxi
casinomaxi
casinoper
cratosslot
dinamobet
dumanbet
grandpashabet
superbetin
sekabet giriş
rexbet
rokubet
romabet
sahabet
savoybet
sekabet
setrabet
superbet
tarafbet
tipobet
tulipbet
tumbet
winxbet
neyine
noktabet
norabahis
oleybet
onbahis
onwin
orisbet
padisahbet
palacebet
paribahis
parmabet
perabet
piabet
pinup
pokerbeta
polobet
pusulabet
redwin
kralbet
ligobet
mariobet
limanbet
limanbet
matadorbet
matbet
meritking
milanobet
milosbet
mostbet
mrbahis
nakitbahis
extrabet
gobahis
gorabet
hilbet
ikimisli
Abdulla62630105
jetbahis
jojobet
klasbahis
betpark
betpas
betper
interbahis
goldenbahis
betcup
slotbar
asyabahis
xslot
restbet
rexbet
rokubet
romabet
sahabet
savoybet
sekabet
setrabet
supertotobet
superbet
tipobet
tarafbet
tulipbet
tumbet
winxbet
vdcasino
markajbet
asyabahis
slotbar
xslot
rexbet
romabet
sahabet
savoybetting
savoybetting
sekabet
setrabet
venüsbet
winxbet
orisbet
padişahbet
palacebet
paribahis
parmabet
perabet
piabet
pinup
polobet
pusulabet
redwin giriş
kralbet
ligobet
matadorbet
matbet
milanobet
milosbet
mobilbahis
mostbet
mrbahis
nakitbahis
extrabet
favoribahis
favorisen
gobahis
gorabet
grandpashabet
hilbet
ikimisli
imajbet
intobet
jasminbet
jetbahis
jojobet
klasbahis
betorspin
betpark
betpas
betper
betroad
betsat
bettilt
betturkey
betvole
casibom
casinovale
celtabet
dinamobet
discountcasino
dumanbet
elexbet
elitbahis
restbet
Deneme bonusu
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
avcılar escort
esenyurt escort
bahçeşehir escort
beylikdüzü escort
bakırköy escort
halkalı escort
şirinevler escort
şişli escort
istanbul escort
esenyurt escort
avcılar escort
tarafbet
betist giriş
showbet
xslot giriş
favorislot
barn festival
pragmatic slot oyunları
radissonbet
egt oyna
betmarlo
floating dragon oyna
bonus hunt" rel="dofollow">bonus hunt">bonus hunt
aresbet
tombala oyna
wild wild riches oyna
betibom
dog house megaways
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
wild west gold oyna
markaj giriş
trwin giriş
altıncasino
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
sugar rush oyna
hiperwin
sweet bonanza oyna
diyarbet
diyarbet
mrbahis
favorislot
markaj giriş
trwin
big bass bonanza oyna
gates of olympus oyna
egt oyna
favorislot
markaj giriş
trwin
betingo
bahisbudur
casi pol
casipol giriş
casipol giriş
casipol
casipol
romabet
mrbahis
casipol şikayetvar
casipol giriş
casipol twitter
casipol şikayet
casipol
casipol güncel giriş
casipol güncel
casipol giriş
casipol girişi
erzurum escort
Pendik Escort
pendik escort
ultrabet